Ay bugün kuaföre gidip fatih abi dağıldım beni bı toparla diyesim var.
Balyaj ve ombre arası birşey yaptırmayı düşünüyorum fakat tam ombre değil lakin bı yanımda diyor hep aynı şey uf git vur kızıla 🤣 ama asıl soru şu. Siz kırıkları aldırıyor musunuz yoksa bakım ürünleri ile toparlayıp ne kadar uzun durursa o kadar iyi mi diyorsunuz saçım sırtımda boyu o kadar uzun değil