Sadece kaka olmasına gerek yok, sonucta sütünde su da var bebek onu idrar olarak da atıyor. Günde 4 çişli, 2 kakalı bez doyduğunu gösterir. Hem sizin kakalı bez sayınız fazlaymış masallah iyi besliyorsunuz. Etraftaki insanları takmayın bana da öyle deyip durdular cok sinir bozucu oldugunun farkındayım gül geç bos ver. Moralini yüksek tut hem kendin için hem bebişin için. Sen mükemmel bir annesin ve elinden gelenin en iyisini yapıyorsun vicdanın rahat olsun 🤗