Hepsini yapıyorum nescafe şu yürüyüş parol.valla bana taktıkları serum da fayda etmedi bur hastanede yatarken güçlü bir ağrı kesici vurdular bacaktan o geçirmişti. Ayağa kalkınca geliyor evet .birde omuzlarım boynum sırtım her yer tutulmuş gibi katır katır sürekli eşime masaj yaptırıyorum ve geçici rahatlatıyor. İnşallah uzun sürmez