shibalba Sorum başlıkta arkadaşlar Bebeğim altı aylık,gaz sorunu başladı bir süredir Gece uykuları paramparça Bestiron kullanıp böyle bir sorun yaşayan oldu mu
Gizzzzz-giz shibalba bestiron da bişey yaşamadım da 6 aylık bebekler ek gıdaya geçince gazlanıyor ister istemez