Kızlar daha önce kanal tedavisi oldum hiç böyle ağrılı olmadı eve geldim yemek yedim daha önce ama dün saat 4 gibi oldum ilk seans şuan saat kaç oldu agrıdan ağlıyom yemek yemedim soğuk çorbayla duruyom parol içe bılıyom emziriyom diye başina gelen oldumu böyle ağrılı geçtimi sonra hafta bidaha olcak