Merhaba güzel anneler ben kızıma ilk dogdugunda mama başladım ama doğru düzgün içmedi bende yemeye içmeye biraz özen gösterdim mamadan kestim bı ara cisi filan iyiydi kabizdi sürekli emzirdim ama çocuk açtı doymuyordu bende mamaya yine başladım kayınvalidem ve kayınpederinin saçma sapan lafları sinirimi bozdu beni de telaslandirdi ilk çocuk bı de belki içinizde sen onlara takılma.bosver filan diyenler olacak ama mecbur aynı evdeyiz baskı ile dediklerini yaptırıyorlar 😏 her neyse benim kızım 3 aylık olacak atiyorum kafadan 175 CC mama alması gerekiyor ama o gün az içmek istedi ya da yarı tok ben 90 ml süt te yapsam olur mu acaba yarar mı çocuğa