Kızlar, forumda biraz gezdim, açıkçası inanılmaz tırstım bu 6.ay aşısından. Bugün aşı günü. Bebiş zaten bi tık soğuk algınlığı yaşıyor sanırım. Bu dönemde aşı yaptırmak doğru mu olur bilemedim. Nelere dikkat etmeli, nasıl davranmalıyım? Aşı sonrası olası yan etkiler ve çözümler? Deneyimi olan anneler paylaşsa sevinirim 💞