Oğlum 7 ay 12 günlük, biz de yaklaşık iki aydır böyleyiz.. influenza, atak dönemi, diş dönemi.. biri bitmeden biri başlıyor. Şuan bile kucağımda iki buçuk saat önce kalktık oyun oynuyoruz.. ne yapalım bugünler de elbette geçecek Allah yardımcımız olsun annelik kolay değil mecbur sabredicez. Rabbim sağlık versin gerisi hallolur inşallah 🤲