Benim bebeğim de hırıltı ve tıkanıklık vardı. Baya tıkanıyordu. Başta alerji dediler bir sürü sprey, ilaç kullandık. Son gittiğimiz doktor alakası yok, 6. Aya doğru geçer dedi. Öyle de oldu, 5 aylık gibi tamamen rahatladı. Alerjik bir durum yoksa ilerleyen süreçte geçer.
Doktorumuz tıkanıklığın olduğu dönemde her beslenmeden önce serum fizyolojik uygula demişti.