Dilekkbyzt Bebeğim 8 aylık Sezeryan doğumdan Sonra hiç Kontrole gitmedim ama bu aralar gitmeyi düşünüyorum kontrolleri nasıl acaba Altanmi muanemi yoksa ultrasonla mi bakarlar acaba