ebruz nasıl geçiyor atak? Ben 12.hafta atağı ile bebeğim de şöyle şeyler oldu meme reddi (kanguru içinde zıplatarak emziriyorum sadece böyle emiyor) gündüz uykuları hiç yok zaten azdı şimdi korkunç yatınca deliriyor yine kanguru da uyuyor gezerek. 2saati geçik uyutmaya çalışıyorum ve en fazla yarım saat uyuyor uyanınca yine uyumak istiyor ve kısır döngü. Hep meme de ama kanguru içinde meme de yani şu an böyle hep dik durmak istiyor yaklaşık iki haftadır böyleyiz 4. Ay da ne bekliyor bizi? Bunun üstü var mı? He bide ara ara gelen deli ağlamalar memem ağzında uyumalar çıkarsa kıyamet yani😹