mervet10 Normalde 3 ve 4 aylarinda bazi bebekler mama reddi yasiyor en gec 1 aya duzeliyor ki cogu kisininki duzelmis benimki bilmiyorum duzelmedi sivi kaybindan cok hastaneye yatti doktorda 4. Ayini bile tamamlamadan basllatti ek gidaya onlarda sasirdi ya ek gidayi yer ya mamayi yer bi sekilde bebek kendini ac birakmaz diye inanmiyorlardi hastanede yatinca anladilar çünkü bebekler genel olarak hir seyi reddediyorsa baska birseyi yiyormus yani memeyi redderse mama mamayi reddederse yemek illaki birini yermis ama bu biraz gatip insallah sizinki en yakin zamanda duzelir