yagizemirsmom bende de öyle oldu hata halen var, bebeğim 2 yaşına girecek, muayene oldum korkulacak birşey değilmiş doğumda olan bişeymiş eğer isterseniz şimdi yada tekrardan hamilelik düşünürseniz o zaman doğum esnasında söylerseniz kesilirmiş öyle dedi doktor.