alinams bebeğim 7 aylık olana kadar ben de sürekli göğüs tıkanması yaşıyordum, bir kaç kez de mastit oldum. İnternette yazan tüm yöntemleri yapıyordum fakat işe yaramıyordu. En sonunda tıkandığı zamanlarda meme uçlarımda ufak beyazlıklar farkettim. Onları bayağı iğne ucuyla deliyordum ya da tırnağımın ucuyla deliyordum direkt fışkırıyordu zaten süt. Boşalıyordu ve rahatlıyordum. Doktor bunu yapmamı önermiyordu mikrop kaparım diye ama başka çarem yoktu. Tabi deldiğim için sürekli meme uçlarım tahriş de olmuştu bebek emerken inanılmaz yanma hissediyordum. Ama mastit ağrısı mı meme ucu yanması mı dersiniz ben 2. Yi seçmiştim.