Aybuke54 Arkadaşlar bebeğim 9 aylık emekleme yürüme yok sadece koltuk kenarında tutunarak dikiliyor erkenmi sizce yurumemesi
hndathn Aybuke54 baya bir abartı olmuş sizinki. Doktorlar bile 18 aya kadar yürümemesini normal karşılarken 9 aylıkken olan bebeğiniz yürümüyor diye dertlenmeniz boşa olur.daha geç kalınmış birşey yok ortada. Kendini hazır hissettiğinde yapar herşeyi meraklanmayin
terliklerimlegeldim Aybuke54 Aşkım burda geçen biri post açmış 2 yaşında yürümüyor diye sen bidaha bi düşün istersen fkdldnldmddkdk
ADGA-41 Bir yaşında benimki halen yürümüyor neler yaptım yok korkuyor emekleyerek geliyor herşeyi erken yaptı ama yürüme yok normal dedi doktorum bşr iki ay içerisinde yürür demişti
sonmel Yurumuyor yazisini gorunce 2 yas felan sandim 🤣 bi abartma istersen canim, 9 aylikken yeni yuruyen vardir elbet ama inan cok nadir. Benim kizim 14,5 aylikken yurudu, 11 aylikken yeni yeni emeklemeye basladi. Gayet normal.
fadikada Aybuke54 çok geç kalmış koşması lazımdı şuan sonuçta 9 aylık olmuş ☺️ şaka bir yana acelen ne annesi daha çok küçük o aylarda yürüyen bebek sayısı emin ol 100 bebekten 1 tanesidir ☺️ benim kızım 1 yaşına girdi 1 hafta sonra yürümeye başladı 18 aya kadar vakti var 🌸
1cocuksevdasi Aybuke54 9 ay erken değil mi sizce. Arkadaşımın çocuğu 1.5 yaşa yakın yürüdü erkekti diğer arkadaşımın bugün 1 yaşına geldi en fazla 5 6 adım atıyor düşüyor niye acele ediyorsunuz ki yardımcı olmak istiyorsanız duvara toplar yapıştırın onları almasını sağlayın duvara tutunarak yürür ama çok erken daha yürümesi için
Aybuke54 1cocuksevdasi görümcem ler diyor hala yürümüyor dikilmiyor die ben ne bileyim onlar öyle deyince bı korku geliyo ya
gulyabani Aybuke54 @Aybuke54 görümcengillere söyle her çocuk kendi hızında ilerler ittirmeye çalışmasın 😀😀şöyle kıyaslama yapanlara nasıl ayar oluyorum ya
1cocuksevdasi Aybuke54 her çocuğun gelişimi farklıdır de geç insanlar herşeyi soyler senin moralimi bozmaya calismislar demekki