Kizlar selam hem anne tarafı hem baba tatafu akraba ilismilerjmiz kuvvetli kuzenelrimizle falan görüşürüz sürekli neyse konuya geleyim benim oğlum dogdugund babamın tarafında hiç bebek yoktu oğlum çok sevildi neyse sonra halamın iki tane torunu oldduu biri 2 buçuk yaşında şuan biri 1 yaşında oğlum evet paylaşmayı bilmiyor birazda haşere bir çocuk yani surekli onlr sarilmak oynamak istiyor zarar vermiyor aslında ama illa ki sarılırken falan düşüyorlar vs ama surekli oğluma onkara karşı ailemde ki bir kaç insan elleme dokuna yabindna geçme aman birşey yapma diye uyariyolr oğlumda onlar soyledikce daha çok hurcinlasiyor her defasında moralin bozulup geliyorum ortamdan çocuk sarulsa bile çocuklardan biri ağlasın tamam oğluma habire yapma dedik elleme dedik uyardım bir kaç kere ama aybi şeyler devam ediyor çok sinirleniyorum böyle olunca moralim çok bozluyor ya