Merhaba hanımlar sekiz aylık bebeğim var hiçbir tadımı sevdiremedim yoğurt hariç hiçbir şey yemiyor daha doğrusu severek yemiyor. İlikli kemik suyu tavuk suyu Nor peyniri labne her şeyi yapıyorum ama hiçbir şeyi severek yediremiyorum. heleki mama sandalyesinde hiç yediremiyorum sadece ana kucağında hafif eğimli pozisyonda olduğu için daha rahat bir şekilde sohbet ederek şarkı söyleyerek dikkatini dağıtarak yediriyordum. iki üç gündür onu da yapamıyorum. Mama sandalyesinde zaten yoğurt harici hiç yemiyor. Dün gün boyunca doğru düzgün hiçbir şey yediremedim akşamda gece maması yapıp yatırayım dedim yine yemedi etraf battı bir anlık sinirle of diye bağırdım aptal gibi. O da korktu ağladı bugün hiç yemedi vicdan azabı çekiyorum korkuttuğum için. Sadece akşam yoğurt yedi ona da içine artık çaresizlikten bebek ekmeği koydum öyle yedi. Napcam bilmiyorum çok yoruldum. Herşeye dilinin ucuyla bakıyor önce sonra ağzını kitliyor. Tamam adı üstünde el gıda bu ama ek olarak bile almak istemiyor çocuğum. Meyve bile sevmiyor nasıl bişry anlamadım süreklide yoğurt yediremem ya. Bu arada linçlemeyin tv bile denedim yok anam 2 3kaşık anca aldı onda da kapattım zaten yemiyorsun diye. Tuz atmamak için direniyorum ama böyle giderse onu da deneyeceğim çok yoruldum ne olur bana bir yok gösterin
Bir de hala dişi çıkmadı acaba ondan olabilir mi ama bu kadar etkiler mi hep böyleydi zaten başladığımdan beri ek gıdaya ama dünden beri iyice nefret ediyor. Acaba bir kaç gün ekcgıdayı komple kessem ne olur çokta mamayı arttırmak istemiyorum onun rahatlığını vermek için ama aç kalacak öyle de. Yani iki ucu şeyli dere. Biraz uzun oldu kusura bakmayın