Sumeyyeomer Ben o şekilde yapmadım hiç.Minik tüpler halinde satılan serum fizyolojiklerden kullanıyorum,adı tam ney bilmediğimden minik tüp diyorum😊Burnuna sıkıyorum sağa sola yatırıp,sonra da aspiratörle çekiyorum.Şırınga için biraz daha büyümesini bekliyorum çok basınç olur gibime geliyor,tabii siz bilirsiniz🙏🏻