Oğlum 22 aylık ve ben oğlumu bildim bileli yemek yemez ,süt içiyor sadece onu da gônülsüz içiyor, günlerce aç gezdiği günleri bilirim,kaka yapmaz günlerce yapsa bile kupkuru ve azıcık yapar o kadar korkuyordum ki sürekli aç aç nereye kadar,her gören ay ne kadar zayıf der durur, birçok şey denedim ama yok yemiyor,annesin ve o yemeyince tüm günüm mahfoluyodu maalesef, yani velhasıl , böyle bı çocuğum vardı benim taaaki eczacı abinin tavsiyesi üzerine aldığımız o şurupla tanışana kadar,bilmiyorum ama gerçekten bizim için bi mucize oldu ,ben hep böyle olucak hep yemicek diye diye kendimi bitirdim ya şuan o kadar mutluyum ki bir haftadır şurubu kullanmaya başladık ve oğlum daha bir haftadır doğru düzgün yemek yiyor açıktığını söylüyor Allah’a şükür yaa, mutfaktan çıkmıyor ya inanamıyorum valla ,yemek yedikten sonra bile elinde birşey olsun istiyor mesela, bugünleri de gördüm şükür, şurubun ismini verebilirim isteyenlere eğer işinize yararsa benim gibi çaresiz kalan varsa hani bi umut dener belki ,başıma geldiği için çok zor biliyorum ,Allah yemeyen çocuğu olan Annelere sabırlar versin,inşallah bütün çocuklar yesinler ♥️