Merhaba benim bebiş malesef meme reddi doğduğundan beri sağıp veriyorum. Uyku düzeni oluşturmak istiyorum sizce erken mi nasıl bir yol izlemeliyim. Gece 1 de gece uykusuna geçiyor sabah 9 da uyanıyor tabi aralarda beslenmek için veya bazen gaz sebebiyle uyanıyor gün içinde de kısa kısa uyuyor bazen uzun uyuyor tecrübeli anneler yardım edin 🙏🏻