Merhaba bayanlar . Doğum yaptıktan sonra 2 buçuk ay kanamam geldi . 2 buçuk ay sonra tamamen temizlendim 15 20 gün geçti. 4 günlük bi kanama daha oldu adet olduğumu düşündüm bu sıra. Ocak 2side gelmisti . Şimdi subat ayındayız daha gelmedi .sizde de böyle bi durum yaşayan var mı acaba