Meraba arkadaşlar 50 gunluk bi bebeğim var hem mama hem meme gidiyoruz sütüm yetmediği için ve bebeğim çok gazlı çok agliyo ayrıca kakasini da 2 3 günde bi yapardı ve bugün yeşil sabunu çekirdek boyunca bıçakla kesip poposuna yani makatina koydum ve 1 2 saat içinde hem çokça gazını çıkarıp hemde kakasini yaptı ve üstüne çok güzel bi şekilde rahatlayıp uyudu amacım sadece yardımcı olmak