Gulistan8706 Oğlum 5.5 aylıkken başladım her şey çok güzel gidiyordu yemesi iyiydi bir anda seçmeye ve yememeye başladı çevrem 6 aydan önce tattırmadigim icin böyle olduğunu söylediler vicdanen kötüyüm bu doğru mu
sevimailesi Gulistan8706 alakası yok cnm bebisin hepsini sevecek diye bir şey yok ki sevmediği bisiyi zorla verme daha çok uzaklastirirsin diyelim patatesi sevmedi verme Bi 10 gün sonra ver bide bu aylar doyum ayi değil tadım ayı 🌸
lceLady Gulistan8706 Yoo gayet iyi zamanında. Napalim yani doguncami yedirmeye baslayalım :) zaman zaman yemek istemiyorlar evet. Değişiklik yapın biraz daha pütürlü veya blw deneyin. Değişik tadlar deneyin. Diş dönemi falan derken olabiliyor yani. Benım ortanca oglanda sevdigi seyleri yemez olmustu. Sonradan düzeldi
dkf Gulistan8706 sevmedigi bir şeyi sevdigi birşeyle karıştırıp vere bilirsiniz onun da vitaminini alması icin
Aysegunes Gulistan8706 hiçte vicdan yapma 3 doktora gittik hepsi farklı şeyler söyledi biri formül mama kullandığı için 4. Ayda başlamam lazımdı dedi biri 5. Aylıkken başla dedi biri de 6. Bitsin başla dedi. Ben 5. Ayda başladım sevmez yemez dediğin şeyleri güzel yedi. Yer içer dediğimi sevmedi. Sevmediği şeyi bi kaç gün vermeyin sonra onu başka türlü halde verin