zeyno97 Lohusalığın 34. Gününde adet oldum Yani lohusalık kanamam tamamen geçti bir iki gün sonra fazla miktarda kan gelmeye ve kasıklarım ağırmaya başladı. 40 gün dolmadan bunların olması normal mi ? Lütfen bilinçli birileri yazarsa sevinirim
kuzey0301 zeyno97 regli değildir o canım bende de oldu lohsalik bitimine yakın lan boşalmasi yaşadım bende regli gibi kanamanın ilk halleri gibi canım ara ara oluyor böyle 43.gunum lohuslaik bitti ama arada yine akıntıya beraber kremsi leke gelebiliyor
gencmom_ zeyno97 normal Reğl değil o bi ara durur kanama hafifler sonra şiddetli tekrar olmaya başlar çoğu kadının başına gelir bu durum hala lohusa kanaması görüyorsunuz
zmrzeynep Benim öyle olmuştu 38 günde olmuştu çok yogun bit kqnwma yaşadım 15 gün sürdü doktorum ay başı kanaması demişti