Kızlar Ben yaklaşık bir ay önce sezeryan oldum ve aşırı gazım var sreklı çıkartıyorum gaz neden oluyo ne zaman geçer bu durum Bir de şu anda annemlerdeyim burada kaldım sezeryan olduğum için odada yalnızım Sıkıntı olmuyor Hafta sonu eve geçeceğim kaynanamlarla yaşıyorum ev kalabalık zaten Her odada bir insan kendi odamda da eşim var tabii ki nasıl gaz çıkartacağım bilmiyorum dakikada bir de lavaboya da gidemem Ne yapacağım bilmiyorum tut tutacağım daha kötü olacağım Siz yaşadınız mı bu durumu ya aşırı gazın var