3.5 yaş evladım var gurbette yanliz doğurdum yanlız büyüttüm almadım yürüteçç . Zararlı gercekten. Çocuğun yere salınması taraftarıyım kaslarını geliştirmesi açısından öylede oldu elhamdülillah… Yaşına 10.20gün kala yürüdü, 7 aylık emekledi ve desteksiz oturdu , Müdahalede bulunmadım doğru bulmuyorum yürüteci. Tembelliğe alıştırıyor bence gözlemledigim kadarıyla ve uzmanlarcada🌾