pprensesannesii Kızlar Allah nasip ederse canımın içi kızım bir ay sonra bir yaşına girecek😍 Doğum günü için hala elbise bulamadım. Bildiğiniz güzel bir model ya da satan bir yer var mı ? Ben tesettürlüyüm kendim için hala bir şey bulamadım önerilerinize açığım❤️
Minigim2 pprensesannesii kızım 16 aylık 1 yaş doğum gününde şöyle takım giymiştim Kiziminkinide atıyım size fikir olsun
kimbumadam pprensesannesii insta annekiz.butik Özel dikim de yapıyorlar beğendiğiniz modeli diktirebilirsiniz💞
pprensesannesii Minigim2 çok güzelmiş organizasyon tuttum bi tık daha ağır bişey olsa daha iyi olur sanki 😍
pprensesannesii Elifmihre maşallah Allah bağışlasın 😍 ürünün ismi ne diye geçiyo acaba bakayım varmı diye
pprensesannesii Elifmihre çok güzel olmuş sizde çok güzelsiniz maşallah Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin 😍
almilaelmayanak Biz bu elbiseyi çok beğenerek giydik canım resimli yorumlara bakabilirsin göründüğünden daha güzel 🌸