Benim bebeğim de o şekilde doğdu. Birkaç farklı çocuk cerrahına götürdük. Birçok türü oluyormuş. Oğlumun çiş deliği normal yerindeydi ama penis egriliği vardı. Bir buçuk yaşında ameliyat oldu. Halk arasında sünnetli doğduğu için tekrarına gerek olmadığı söyleniyor ancak çocuk cerrahına götürmenizi tavsiye ederim .