Cerenimoair Selam anneler bugün 9 aylık oğluma kızamık aşısı yapıldı. Acaba ateş huzursuzluk oluyor mu aşı sonrası başına gelen varmı şuan bişey yok ama insan bu son dönem aşılarından korkar hale geldik🙋♀️🤔
Deletedmom117 Cerenimoair biz 9ay 13 günlüğüz yapmadılar daha arıcaklar bende merak ediyorum burda bekliyim
Cerenimoair Deletedmom117 hemşirenin demesine göre biraz ateş yapar dedi ama insan deneyimlemeyince bilmiyor.
Deletedmom117 Cerenimoair her bebekte farklı tabi benim bebeğimin aşılarda hiç ateşi olmadı belki olmaz belli olmuyor
Diloo 37 dinin uzerine cikmaz kizlar ates calpol veya parol ates dusuruculer bulundurun yinede bende gecen hafta yaptirdim
Cerenimoair Hazine_aykut evet yapmadı çok şükür şu saate kadar hali de iyi hatta bu saatte uyuyan bebe ayağa dikildi😂