Merhaba. Bebeğim 14 aylık hala katı gıdalarla hiç arası yok. Zaten iştahsız bir bebek. Video vs izliyorum orada anlatıldığı şekilde de uğraşıyorum , eline sürekli bişeyler tutuşturup yesin alışsın diye çabalıyorum ama onda yeme istediği yok. Başka neler yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen