Noname21 karahann ben alacaktım onlardan media markta gittim saçı kapıyor iyi sarmak lazım herkes yapamıyor dedi
Noname21 karahann pahalı ama mesela benim saçlarım çok ve kabarıyor düzleştieici ile uğraşamıyorum dışarı çıkarken topuz yapmaktan sıkıldım valla