Nobodyyy111 Benim de konu hakkında hiçbir fikrim yok e bebekte gördüm sipariş verdim kötü değildir heralde diye düşünüyorum 😅daha ulaşmadı elime inşallah iyidir
balli_cilek livanurvealpinannesi61 weefod baktım evet yorumları çok iyiydi og naturaldende birlaç bir şey aldım baya memnun kaldım of arada kaldım yaa🤦🏻♀️