esrasrtlll
1 aylık kızımda benim var 1.ay asısında aynı sikayeti söyledim doktora bebegin bulunduğu ortamın ısısı 21 derece olmalıymış yükseldiği zaman gaz yaparmış doydugundan emin ol sadece gece gaz Sıkıntısı varsa alerjisi olma ihtimali yüksek dedi 1 Ay takip etcez şikayet devam ederse alerji testi yaptırcaz sizde bir gidip doktora danışın isterseniz ve bol bol masaj yapın banyodan sonra zeytinyagıyla vücudunu ovun karnına masaj yapın rahatlar baya