selam annelerim maalesef ki iki üç gün önce aşırı ateşten bebeğimi hastaneye götürdüm 6-7 saatlik maceradan sonra bebeğimin covid olduğunu öğrendik nereden geldiğini bilmiyoruz çıkıp gezen insanlar da değiliz eşim belki çalıştığı için getirmiştir ama biz de belirti yoktu. her neyse bebeğime antibiyotik başladık eve geldiğimiz an zaten ben de çok kötü oldum covidim yani eminim ama ilaç kullanamıyorum. bebeğimde aşırı derecede pişik başladı bugün gündüzden itibaren antibiyotiği 3. kere almasından sonra falan. bu bir yan etki midir bilmiyorum yarın doktor kontrolümüz var sizce yarın da içirsem mi yoksa direkt kessem mi bilemedim içim gidiyor çok kötü pişik durumu ilk defa böyle oldu…