beyzasargn Kızlar sizlere bir şey soracağım.3 aylık bebeğim var sol göğsümü emerken o kadar çok sızlıyor acıyor ki emmeden de hep acıyor diğer göğsğme göre hep daha sıcak dokunamıyorum çok acıyor ama mastit değilim çünkü zaten çok sütüm yok başka neden olur ?
3kedili2bebekli beyzasargn göğüs ucunuz yara olmustur o da sizlatir ama yine de gogsunuzu bir sagin siz sütüm yok diyorsunuz ama belki vardır da kanallar tikanmistir