Benim bebeğimde 7 aylık. Bence ister istemez uzaklaşma oluyor burada herşey harika mükemmel aynı diyenlere ben pek inanmıyorum. Çünkü bebeğin verdiği yorgunluk uykusuzlukla anne biraz kabuğuna çekiliyor, baba da annenin bu haliyle ister istemez daha uzak duruyor. Ben olayı böyle yorumluyorum. Yorgunluktan eşimin yüzüne bakamadığım günler oluyor. Gece onlar işe gidiyor diye bebeğin her kalkmasına uyanıyoruz, gündüz zaten tüm gün bebekleyiz ister istemez yorgunluk mental çöküş oluyor. Dönemsel olduğunu düşünüyorum. Bebeklerimiz biraz kendi kendilerini idare etmeye başlasın ilişkimiz normale dönecek diye düşünüyorum. O zaman kendine de zaman ayıracaksın eşine de. Kasma yani kafaya takma forumun yüzde 90ı bu durumda. Çok mutlu mesutlar da buraya öyle yansıtıyor