Merhaba, 5 sene sonunda devlette anestezisiz çekildiği için özelde anestezili çektirdim. 5 sene sonunda hsg sonrası o ay hamile kaldım. Senelerce ilaçlarla tedavi gördüm ama anladım ki herşeyin vakti zamanı varmıs. Daha önce neden çektirmediğimi soracak olırsanız kist ameliyatı oldum ve ameliyat esnasında tüplerin temizlendiği bilgisi verilmişti.