Sumeyyefzn Bebeyatmaz için daha erken sanırım. Kızım 4aylık, 2aydır ellerimi tutup kendini kaldırıyor ama oturtmam zararlı diye daha dik oturtmadım hiç.Yatmaktan sıkıldı diye de Anadizi aldım,ayarlanabilir olanlardan hafif kaldırıyorum kademesini sıkılmıyor böylelikle, 1ay daha idare etmem lazım 5aylık olunca kısa kısa oturtuluyormuş ama tabi bebeklerin gelişimine göre de değişir.Net bilgiyi doktorunuz verir ben de sorucam ayın ilk haftası Rota için gidicez oturtabilir miyim merak ediyorum açıkçası.