alpinanneesi benim var evde kizim cok egleniyo. Ucuz olanlarin devrilme riski, yipranmasi daha kolay oluyo. Ben kizima marangozda yaptirttim, hazir olanlardan almadim, iyikide almisim. Etrafinizdaki kisilerden eli cekic tutan varsa evdede yapilabilcek bisi.