Kızlar bebeğim 8 aylık bazı görenler emeklemesi lazım şimdi diyolar ama benim kızım yüz üstü durmayı bile sevmiyor biraz sürünmek istiyor yorulup ağlıyor bende zorlamıyorum
Daha çok ayakta durmak hoşuna gidiyor sizin bebeleriniz kaç aylık emekledi yada emeklemeden yürüyen var mı