Kızlar arkadaskm icin actim bu postu bebegi doğalı bir ayı gecti ve gobek bağı dusmedi,doktoru hafta sibuna kadar bekleyelim dusmezse lazer kalemle kesicez demis yazik kiz ağlıyor telefonda korkmus doktorunada soramamış, başına gelenler vi yazsın gözünü seveyim.nasıl bir islem,uyusturuyorlarmi?operasyindan sonra neler yaşanıyor?sevaptır kadına helak oldu.ciddi bişey degil diye biliyorum ama kadın cağız ana yüreği iste panikten nasil bir islem diye doktorada soramamış.