Kendi sütünü sür her emzirmeden sonra en iyi gelen şey kendi sütün azıcıkta olsa yeterli oluyor. Günde 1 2 kere de lansinoh krem kullanabilirsin nemlenmesi için birde göğüs ucu koruyucu kalkanlar var üst kısmı delikli onu kullan. İlk bebeğim olmasına rağmen hiç yara olmadı çok şükür