Zengo Kizlar bebegim oyle gece uyanmyo ben 2 saate bi emziriyorum ama birde esimle nobetlese bekliyoz.agzina bisey girdimi ,kustumu diye.sizce hatami yapiyoz dogrumu yoksa manyakmiyiz😁
pembebiranne Zengo 2 ay 4 günlük anneyim. Bende öyleyim. İçgüdüsel olarak bir şey olacak diye düşünüyoruz ister istemez, normal yalnız değilsin 😍 Ben yan yatırıyorum ve sırtına yastık koyuyorum gazını çıkartmadan da asla yatırmıyorum. 🥹
seizetheday Zengo gündüz uyanıyor mu biz 23 günlük olduk bizimki gündüz uyanmıyordu sarılık olduğu için ben altını açınca uyanıyordu diğer konuda da ilkinde daha çok korkuyordum biraz alıştım gazını çıkardığıma emin olduğumda yatırıp uyku moduna geçiyorum hemen çünkü ikisiyle birlikte yoğun geçiyor günümüz valla uyku saati gözlüyorum
dksmdlos Zengo bizde oyleydık çok korkuyordum ama hem üstten hem alttan gazını çıkarıyorum reflü yatağı kullandığımız için kussa da sorun olmuyor yastıkla biraz daha yandan kaldıyorum reflü yatağını Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah
Zengo pembebiranne ama bazen daliyorum sabaha karsi korkuyla kalkiyorum.birde yeni dogdunda cok uyuyomydu zorla kaldiryorum
pembebiranne Zengo Evet çok uyuyordu her beslenme öncesi muhakkak altını açardım ya da ayaklarının altını gıdıklardım uyanırdı. Şimdi o uyandığı zaman emziriyorum gece o süre 4 saati buluyor. İlk zamanlar 2 saati geçirmiyordum sarılık sebebinden. ☺️