Yorguunnannee hanımefendi siz kabız olduğunuzda o durum geçene kadar oturup ağlıyor musunuz, normal hayatınıza devam mı ediyorsunuz? Bebekler de neticede bir insan ve ek gıda, diş sürecinde bunlar olabilecek şeyler. Ki bebeğimin rahatı ve huzurunu benden iyi düşünecek veya bebeğimi benden iyi tanıyacak değilsiniz. Burda tamam sağolun fikirlerinizi söyleyip yardımcı olmaya çalıştınız ama öfkeniz her kimeyse gelip bana kusmayın. Size anneliğimi kanıtlayacak değilim yahut siz benim anneliğimi sorgulayacak konumda değilsiniz. Kalp kırmaya lüzum yok. İyi günler.