yorgunanne51 Merhaba arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık kilosu gayet iyi anne sütü alıyor yeni ek gıdaya da geçtik ama çiş sayısı çok azaldı gündüz de azıcık yapıyor yaşayan var mı
Aysegunes yorgunanne51 emzirsenizde uyumadan önce su içirin ve gece kımıl kımıl oluyorsa huysuzlanıyırsa su verin sabah kalktığında azıcık su verin artık gıda tüketiyor çünkü ara ara azar azar su vermeyi teklif edin bebeğinize
yorgunanne51 Melisayda koku yok idrar az ve sarı renkte emziriyorum hâli keyfi de yerinde anlamadım yarın doktora gideyim en iyisi
Melisayda @yorgunanne51 ek gıdaya başlamışsınızdır yediği kadar da su vermeyi ihmal etmeyin keyfi, hali yerindeyse bir sorun yoktur annesi tabi siz yinede doktorunuza sorun