Oğlum 7 aylık ilk başta ben de salak gibi Aptamil verdim. Sonra Baby Goat verdim (yerli malı). Kabız oldu. Sonra Hippe döndüm. Bu arada hipp combiotic de palm yağ var, hipp organic de yok. Hala onu kullanıyorum. Ama ek gıdaya başladığımızdan beri daha az veriyorum. Bu arada Hipp ekstra inanılmaz kilo aldırmıyor, alması gereken besin değerlerini veriyor. Aptamil bebeleri boş şişiriyor.