Esraprm Kızlar 10 buçuk aylığız gece beslenmesi için siz neler yapıp veriyorsunuz nasıl yapıyorsunuz önerilerinizi bekliyorum
Hazalkaann Esraprm bende aynı durumdayım oğlum mama içmiyor akşam muhallebi yedi sabaha kadar aç kalıyor öyle
omerahlas Esraprm irmik ile muhallebi yapıyorum 3 4 adet de bebe bisküvisi istersen muz da at az biraz pekmez ile tadlandir. Bazen pirinç unu da yapıyorum bu şekilde. Elma , armut rendesi falan da atabilirsin canım
Esraprm Hazalkaann mama vermedim ama genellikle muhallebe tarzı şeyler yapmaya çalışıyorum tabi üst üste verirsem sıkılıyor
Esraprm omerahlas of aslında bende bebe bisküvisi ile yapıyorum çoğunlukla ama kimisi önermiyor bilmiyorum benimki başka çok seçenekleri de sevmiyor
Hazalkaann Esraprm sabah kahvaltı öğlen çorba akşam da muhallebi yoğurt veriyorum kilosu da düşük zaten doğduğu ilk günden beri anne sütü almadı hiç mamayı da sevmedi zorla zorla uykuda içiriyordum büyükçede uykuda da içmedi her gün ağlıyorum artık