Yarenmelisaa Evett kızlar anlatın bakalım motive olalım kaç ayda kaç kilodan kaç kiloya nasıl düştünüz,✨❤️💘
BENOYLEUYGUNGORDUMM Yarenmelisaa 58 kilo ile hamile kaldım. Baya şiştim ödem vardı çok doğuma girerken tartılmadım ama rahat 80 vardı. Şuan 60 kiloyum bu başarıyı çocuklarıma ve dertlerime borçluyum
Bebitombuyuyor Yarenmelisaa 78 kğ ile dpguma girsim şu an 63-64 arasıyım 59 lara inmem lazım. Doğum yapalı 6 ay oldu. Bogazını tutmak lazım. Kğ alan bir bünyen varsa dolabın önünden bile geçilmemeli
oglumubeklerken Yarenmelisaa 5 ayda 30 kilo verdim. Diyetisyene gidiyorum ve listeme harfiyen uyuyorum 🥳 110.5 kilodan 79.6 ya düştüm, yarın tartı günü, bu hafta smoothie haftamdı full sıvı beslendim bakalım bir haftada kaç kilo verdim aşırı merak ediyorum 😅
queenmom_ Yarenmelisaa 68 el hamile kaldım 90 la doğuma girdim bebeğim 6 aylık 62 kiloyum 2 öğün besleniyorum
Yarenmelisaa BENOYLEUYGUNGORDUMM bende 58 le hamile kaldım sizin gibi 80 e yakın doğuma girdim suan 69 kiloyum ya zayıflayamıyorum bir türlü emziriyorum hala 18 aylık kızım
BENOYLEUYGUNGORDUMM Yarenmelisaa ben emziremedim de. Kendiliğinden gitti valla belki ki hiç kiloya takmadığım içindir bilmiyorum
livanurvealpinannesi61 Yarenmelisaa emzirirken zor oluyor bence ben biraz yemesem sütüm azalırdı aşırı oğlum emmeyi bıraktı 96 kg dan 89 a düştüm ama 1 ay olmadı ama ekmek VS yemiyorum bol su içiyorum geç saatte yemek yemiyorum
Aybarsmom_ Yarenmelisaa Merhaba. Bende 63 kilo ile hamile kaldım doğuma giderken 86 kiloydum. 3 ay önce hem diyet hem sporla 9 kilo verdim toplam. Hala devam ediyorum. Mevcut kilom 71 Hedef kilom 65. Aşırı abartılı yemedikçe kilo veriliyor. Ben bunu farkettim. Kendime dur dedim. İnşallah bu yolda devam edenler başarırlar 🤲🏻
sevimailesi Yarenmelisaa 50 kilo ile hamile kaldım 64 ile doğuma girdim 56 kilo ile cktm şuan 55 kiloyum
kubra0705 58le hamile kaldım 78le doğuma girdim. Doğumdan 15 gün sonra 60 kiloydum 😅 şuan bebişim 21 aylık ben 66 kiloyum, benim azmim yanlış yönde oldu sanırım 🤣🤣🙈 şuan tekrar deniyorum zayıflamayı (milyonuncu kez) 🤣 inşallah olucak🥹🙏🏻