KuzeyiinAnnesii tezgaha tabakları fırlattığımı bilirim, oğluma sesimi yükselttiğimi bilirim, dişlerimi sıktığımı bilirim, bu yüzden eşimle her gün kavga ettiğimi bilirim... Onun yemeğini yediği gün benim için mükemmel, yemediği gün işkenceydi. Bu, onunla verimli zaman geçirmemi bile engelliyordu. Ta ki o feci kusmaları başlayana kadar. Öyle bir kusuyordu ki.. Allahım dedim yemesin tek bi lokma bile yemesin ama sağlığı yerinde olsun. Yemek vakti gelince kendimi telkin ediyordum isterse yer, ne kadar isterse o kadar yer, yeter ki canı sağolsun.. Ve bu bana çok iyi geldi, daha huzurlu, daha dinç, daha verimli bir anne, daha sevgi dolu bir anne olmaya başladım 🖤 ve bu oğluma da yansıdı tabi ki. Ben pozitif =o pozitif. Benim de canımın istemediği günler oluyor, ağzıma zorla sıkıştırsalar hoşuma gider mi? Acıkmadım ama zorla ye diyorlar, yiyebilir miyim? Ağzımda yara var, grip oldum, canım sıkkın vs vs. İştahım kaçmaz mı benim de? Kaçar. Çünkü insanız, robot değiliz. E onlar da insan. Onların da iradeleri var. Klasik Bi laf var, acıkınca yer. Belki de yemez. Canı sağolsun 🙏🏻 aylarca düzenli yoğurt yiyen oğlum bıçak gibi kesti yemeyi. Sinirlerim harap oldu, boyu nasıl uzayacak, kalsiyum eksikliği vs vs. 2 ay yemedi, ağzına sürmedi. Sonra pat diye yemeğe başladı. Yani bunlar hep Bi dönem. Gelecek geçecek. 1 yumurta ile tüm günü geçirebilir diyor Dr lar. Bırakın yavrunuz karar versin. Siz tabi ki elinizden geleni yapın, tekliflerde bulunun. Velhasıl kendinizi yıpratmak hiçbir işe yaramıyor, bizzat test ettim. Relaks 😌 mutlu anne =mutlu bebek=mutlu aile 🖤 sağlıklı günler 🙏🏻