Kızlar bişey sormak istiyorum bebeğim 2.5 aylık ara salgına yakalanmıştı iyileşti ama sadece balgam kaldı onu bir türlü atamıyoruz hırıltılı olarak nefes bazen ne yapabilirim acaba doktor öksürük olmadığı sürece sıkıntı yapma geçer dedi ama ben beklemekten yana değilim